Κέντρο Εξυπηρέτησης Τουριστών Ισθμού: Η ανάδειξη του Ισθμού συνεχίζεται με ποικίλες δράσεις

906

Σε αποκλειστική συνέντευξη στο MoriasNews.gr ο κ. Κόντης από Ε.Ε. του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου μας μίλησε  για το Κέντρο εξυπηρέτησης τουριστών στον Ισθμό.

Αρχικά, ο κύριος Κόντης αναφέρθηκε: ‘’Για τρίτη συνεχόμενη χρόνια οι τουρίστες βρίσκουν ανοικτές τις πόρτες του Κέντρο πληροφοριών του Ισθμού. Το κέντρο αυτό, αποτελεί μια προσπάθεια του Δήμου Λουτρακίου καθώς ήταν μια χρόνια επιδίωξή του. Στόχος του είναι η ενημέρωση των τουριστών και εξυπηρέτηση αυτών .Επιδίωξη του Κέντρου είναι η προβολή  και ανάπτυξη του πολιτισμικού και φυσικού χώρου της περιοχής καθώς και των ευρύτερων περιοχών, που συνδέονται με το σημείο. Ο απολογισμός των 2 προηγούμενων ετών ξεπέρασε τις προσδοκίες και η σταδιακή επιδίωξη, αναλόγως της υφιστάμενης κατάστασης είναι η λειτουργία του περιπτέρου 365 μέρες  το χρόνο και η αύξηση του προσωπικού’’.

Στη συνέχεια, ο κύριος Κόντης τόνισε ότι: ‘’Το  προσωπικό είναι καταρτισμένο πλήρως με γνώση 3 ξένων γλωσσών και με επαγγελματική συμπεριφορά εξυπηρετεί πρόθυμα  τους επισκέπτες. Προβάλουν την  πληθώρα διαφορετικών  δυνατοτήτων, που έχει ο επισκέπτης αφού κάνει μια σύντομη συζήτηση μαζί του, για να κατανοήσει τα ενδιαφέροντα του. Ενδεικτικά, κάποιες από αυτές είναι πεζοπορία, αγροτικός και θρησκευτικός  τουρισμός, περιήγηση σε μνημεία, αρχαιολογικούς  χώρους, αξιοθέατα και πολιτισμικές διαδρομές. Επιπλέον, παρέχονται ενημερωτικά φυλλάδια προς διευκόλυνση του κοινού. Στις δράσεις συγκαταλέγονται επίσης και η ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας κάθε περιοχής της Πελοποννήσου καθώς και των προϊόντων της, με χρήσιμες πληροφορίες που μπορεί το κοινό να τα εντοπίσει. Αν κάποιος θέλει να εντάξει τα προϊόντα για διαφήμιση, μπορεί να επικοινωνήσει με τους αρμόδιους ’’.

Ο εκπρόσωπος της Ε.Ε του Lto επισήμανε: ’’Στην προσπάθεια έχουν ενταχθεί και σύγχρονες ψηφιακές καινοτομίες διαδραστικού περιεχομένου. Υπάρχει η δυνατότητα κατεβάσματος εφαρμογής info, που υποστηρίζει app συσκευές. Επίσης, στον χώρο πληροφόρησης υπάρχει και οθόνη αφής με την οποία ο περιηγητής καλείται να περιηγηθεί στο περιεχόμενό της Προσφέρεται σε γλώσσες αγγλικά και ελληνικά, προς το παρόν, καθώς υπάρχει η θέληση για ένταξη  περισσότερων γλωσσών για τη βελτίωση της ευχρηστίας της εφαρμογής’’.

O κύριος Κόντης υπογράμμισε: ‘’Φέτος αποτελεί μια ιδιαίτερη συγκυρία λόγω του Covid-19. Τα μέτρα προστασίας που λαμβάνει το κέντρο για την εξυπηρέτηση του προσωπικού και των τουριστών είναι:

  • Εφαρμογή ατομικής μάσκας
  • Απολύμανση του χώρου
  • Σήμανση του χώρου με ταινίες ώστε να τηρούνται οι προβλεπόμενες αποστάσεις
  • Θα υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά για χρήση από το προσωπικό και τους επισκέπτες
  • Θα υπάρχει μέγιστος αριθμός επισκεπτών εντός του περιπτέρου
  • Το προσωπικό δίνει συμβουλές στους περιηγητές, πως θα περιηγηθούν με ασφάλεια στους χώρους, που θα επισκεφτούν.

Σε ερώτηση για πολεοδομικές αυθαιρεσίες που είδαν τα φώτα της δημοσιότητας απάντησε: «Δεν τίθεται κάποιο ζήτημα, το περίπτερο λειτουργεί με κάθε νόμιμη άδεια, κοιτάμε μπροστά και σχεδιάζουμε το καλό του τόπου»

Την οργάνωση και διαχείριση του υλοποιεί ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου, ενώ το ωράριο Λειτουργίας θα είναι Δευτέρα – Σάββατο 08:30-20:00 και Κυριακή 08:30-14:30

Βασίλης Τασιαδάμης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.