Διαχειριστής

“Crash Test” της Έκθεσης η Λευκή Νύχτα / Ποιοι έχασαν το παιχνίδι!

“Crash Test” της Έκθεσης η Λευκή Νύχτα / Ποιοι έχασαν το παιχνίδι!
Decrease Font Size Increase Font Size Text Size Print This Page

Ήταν επιτυχημένη η Λευκή Νύχτα και μπράβο!

Ήταν το δέλεαρ των προσφορών που ανακοίνωσαν τα καταστήματα της αγοράς και οδήγησαν σε αγορές ακόμα και μετά τα μεσάνυχτα, ήταν η κίνηση του ΚΕΠΑΠ να «κατεβάσει» την Έλενα Παπαρίζου στην Κόρινθο για μια συναυλία που εν τέλει θα «σφράγιζε» την επιτυχία της Λευκής νύχτας!

Το στοίχημα όμως κερδήθηκε; Εν μέρει ναι και το ναι αυτό αφορά τα καταστήματα του Εμπορικού Συλλόγου! Το όχι αφορά την εστίαση η οποία κλήθηκε να εξυπηρετήσει έναν τεράστιο όγκο κόσμου και δεν τα κατάφερε πολύ καλά, όχι στο σύνολό της θα ήταν άδικο αυτό, αλλά σε ένα σημαντικό κομμάτι της! Υπήρξαν καταστήματα πλησίον της συναυλίας που «πελάγωσαν» αδυνατώντας να προσφέρουν υπηρεσίες επιπέδου, ήτοι άμεση και σωστή εξυπηρέτηση,  από προσωπικό με γνώσεις και εμπειρία. Δεν νοείται να αναφέρει υπάλληλος καφετέριας σε παρέα που ανέμενε πλέον του τετάρτου να παραγγείλει «έχουμε πολύ κόσμο, κάνουμε ότι μπορούμε» αλλά ούτε και στην επισήμανση άλλης παρέας όταν τα ποτά έφτασαν χωρίς τα συνοδευτικά «η μπύρα δεν έχει συνοδευτικό; Η προηγούμενη που φέρατε είχε!» να δίδεται η απάντηση «ε αφού είχε η προηγούμενη να φέρω» αλλά δεν έφερε ποτέ! Δεν επιτρέπεται να περιφέρεται σερβιτόρος με παραγγελία στο δίσκο χωρίς να μπορεί να θυμηθεί που πηγαίνει η παραγγελία αυτή και…την περιοδεύει στα τραπέζια ρωτώντας “είναι δική σας;” Είναι απαγορευτικό να ψάχνεις – πριν ακόμα ξεκινήσει η συναυλία όταν ο κόσμος δεν ήταν πολύς- σερβιτόρο να παραγγείλεις, όταν τον βρίσκεις να σου λέει “δεν παίρνω εγώ παραγγελίες, η άλλη κοπέλα”, η άλλη κοπέλα δεν μην ξέρεις ποια είναι και εν τέλει να έρχεται η ίδια κοπέλα που σε είχε παραπέμψει στην άλλη να την δίνεις παραγγελία αλλά… να επιστρέφει μια άλλη κοπέλα να σου λέει “μου ξαναλέτε τι παραγγείλατε γιατί η άλλη κοπέλα δεν το θυμάται;”

Ουδεμία ευθύνη βέβαια των υπαλλήλων! Οι επιχειρήσεις εστίασης οφείλουν να έχουν προσωπικό με γνώσεις στο αντικείμενο και όχι απλά νεαρούς και νεαρές που χρειάζονται εργασία.

Οφείλουν να είναι προετοιμασμένες για ανάλογες βραδιές και ανάλογο πλήθος κόσμου!

Οφείλουν να μπορούν να αιτιολογήσουν με το επίπεδο των υπηρεσιών τους το κόστος που καλείται ο καταναλωτής να πληρώσει!

Οφείλουν να κερδίσουν το στοίχημα!

Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από το δημοσίευμα «Κόρινθος έσο έτοιμη» με αναφορά στην Έκθεση του Επιμελητηρίου Κορινθίας , τον κόσμο που θα την επισκεφθεί και την αγορά της που θα πρέπει να είναι προετοιμασμένη να τον υποδεχτεί και να τον εξυπηρετήσει δεδομένου ότι εντός της Έκθεσης δεν θα υπάρχει λιανική πώληση. Η Λευκή Νύχτα των εμπόρων ήταν το crash test για την Έκθεση. Ο χρόνος για καλύτερη οργάνωση υπάρχει. Οι επιχειρήσεις μπορούν και πρέπει να τον εκμεταλλευτούν! Για να μιλάμε σε ένα μήνα και κάτι από τώρα για στοίχημα που κερδήθηκε στο σύνολό του και όχι εν μέρει

 

Το κείμενο δεν αναζητά σε καμία περίπτωση σημεία για να υποβαθμιστεί η επιτυχία της βραδιάς. Σημειώνει κακώς κείμενα που υπήρξαν και μπορεί να στοιχίσουν στην πόλη ακριβά, ιδιαίτερα σε εποχές δύσκολες οικονομικά όπου ο καταναλωτής θέλει ν απολαμβάνει  ανάλογες ,του κόστους που καλείται να πληρώσει, υπηρεσίες.

Χριστίνα Τσιορωτά

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.