Β. Νανόπουλος: Η εξυπηρέτηση από το δήμο είναι δικαίωμα του πολίτη και προτεραιότητα για εμάς!

205

Η εξυπηρέτηση του πολίτη ήταν το αντικείμενο της συνέντευξης που παραχώρησε το μεσημέρι στα ΜΜΕ ο επικεφαλής της Συμμαχίας Πολιτών και Υποψήφιος Δήμαρχος Κορινθίων Βασίλης Νανόπουλος. «Η ενημέρωση  και η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα του πολίτη και προτεραιότητα για εμάς. Η δική μας δημοτική αρχή από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες θα δείξει ότι ο δήμος είναι για τον πολίτη  και όχι για το Δήμαρχο» είπε ευθύς εξαρχής παραθέτοντας στοιχεία και δεδομένα που αποδεικνύουν πως αυτή η ενημέρωση στο δήμο Κορινθίων είναι ελλιπέστατη. « Προχωρήσαμε σε μια έρευνα στις σελίδες των δήμων Τρικκαίων, Γλυφάδας, Χανίων και Σπάρτης και μιλήσαμε με τους υπευθύνους για όλα όσα προσφέρονται στους πολίτες ηλεκτρονικά. Μπορούν και οι Κορίνθιοι να το πράξουν και να δουν ότι σε αυτούς τους δήμους η σελίδα προσφέρει σφαιρική ενημέρωση για τα πεπραγμένα της δημοτικής αρχής  αλλά και εξυπηρέτηση, πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει στην Κόρινθο.

  • Υπάρχει η δυνατότητα αναφοράς προβλήματος μέσα από την Γραμμή του Δημότη
  • Δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής αιτήματος και παραπόνου και παρακολούθηση διεκπεραίωσης του
  • Δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής χρεών προς το Δήμο
  • Δυνατότητα παροχής πιστοποιητικών και εγγράφων χωρίς την προσέλευση του πολίτη στην ανάλογη υπηρεσία
  • Δυνατότητα συμμετοχής σε διαβουλεύσεις

Μπορεί επίσης κάποιος να βρει εργαλεία και εφαρμογές προβολής. Στην Κόρινθο υπάρχει εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που ενημερώνει για το πότε είναι ανοιχτή η γέφυρα της Ποσειδωνίας . θα μπορούσε όμως να έχει και πληροφορίες για τα αξιοθέατα, τις εκδηλώσεις, να είναι μια βάση δεδομένων για τον κάτοικο και τον επισκέπτη. Εμείς σαν δημοτική αρχή, αυτό θα κάνουμε!»

«Ανθρωποκεντρικό το σύστημα που θα εφαρμόσουμε»

Ο Βασίλης Νανόπουλος για πολλοστή φορά αναφέρθηκε στον τρόπο που ο δήμος μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα αναγνωρίζοντας την αξία και τις ικανότητες που το προσωπικό του διαθέτει. « Είναι επιβεβλημένο να υπάρξει μια άλλη νοοτροπία, ανθρωποκεντρική! Στο επίκεντρο θα πρέπει να τεθούν οι ανάγκες των πολιτών και οι απαιτήσεις που έχουν από τις υπηρεσίες του δήμου. Επαναλαμβάνω πως ο δήμος είναι για τους δημότες και όχι για τον Δήμαρχο. Το υπάρχον προσωπικό είναι αξιόλογο! Αν του δοθούν τα εργαλεία και η καθοδήγηση θ αποδώσει τα μέγιστα είμαι βέβαιος»

«Ακούστε μας, συγκρίνετέ μας, επιλέξτε μας!»

Τέλος, ο υποψήφιος Δήμαρχος απευθυνόμενος στους πολίτες τους κάλεσε να επικοινωνήσουν  με την Συμμαχία Πολιτών , να μελετήσουν το σχέδιο της, ν ακούσουν τους υποψηφίους της και εν τέλει συγκρίνοντας να επιλέξουν. «Οι πολίτες να ενημερώνονται! Τους καλώ να συζητήσουν με τους υποψηφίους της Συμμαχίας, να έχουν πλήρη εικόνα του σχεδίου που έχουμε καταρτίσει και μπορούμε να εφαρμόσουμε. Να δουν την διαφορά μας με τους άλλους συνδυασμούς, να συγκρίνουν και να μας επιλέξουν!»

Για να φέρουμε την αλλαγή στο δήμο Κορινθίων . Για ένα καλύτερο σύγχρονο δήμο στην υπηρεσία του πολίτη .

Σχετικό βίντεο : https://www.youtube.com/watch?v=8ZBopXWojuo

Γραφείο τύπου Συμμαχίας Πολιτών            Κόρινθος 6.3.2019 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.